Ieri a fost conferinta de securitate realizata de Bussines Standard unde a venit si domnul Varujan Pambuccian(tot respectul pentru dumnealui). Dansul a spus in alocutiunea sa ca noi ar trebui sa-l respectam pe hackerul Vladut, pentru inventivitatea si desteptaciunea sa. La intrebarea mea de ce ar trebui respect,  mi-a raspuns ca este normal sa-ti respecti adversarii. Eu nu-l vad pe Vladut ca pe un adversa si inteleg ca trebuie sa respectam un smecher care s-a folosit de nestiinta si naivitatea unor oameni pentru a accesa niste conturi de e-mail.

Eu nu vreau sa respect genialitatea unui infractor. Eu vreau sa respect genialitatea oameniilor care scriu cod pentru produse de antivirus, sisteme de operare sau care creeaza produse soft de calitate. Eu ii respect pe oamenii care l-au prins.  Eu aleg sa il respect pe Marian Selea.

„Cisco IOS Software operates on millions of systems from small home-office routers to the world’s largest service provider networks. But its inherent accessibility is perhaps described best by Marian Selea, a blind Cisco support engineer who provides Cisco IOS customer support daily.”

Acestea sint valorile pe care le respect.

A-l respecta pe Vladut este ca si cum noi ar trebui sa respectam pe cel care in loc sa ne atraga atentia ca portofelul ne cade din buzunar, ni-l fura si apoi ride de noi ca am fost atit de fraierieri.

