Am instalat la un moment dat pentru un prienten un firewall si un antivirus. M-a intrebat de ce sa nu cumpere o solutie completa cum ar fii cea de la Norton. Am raspuns ca nu este nevoie sa cheltuiesti bani pentru o solutie de genul „Home User”si se poate face inca la un nivel decent si cu surse FREE. Am ales pentru el firewall-ul Comodo care mie mi se pare descoperirea anului 2007 in domeniul windows-ului. De ce l-am ales este in primul rind rezultatele foarte bune care le-a obtinut si mai ales versibilitatea lui. Il poti folosi ca cunoscator si totodata ca simplu user fara ca securitatea sa devina o problema deranjanta. Si ca antivirus am ales Antivira. Sper sa va ajute si pe voi in cazul in care aveti sa instalati un calculator si v-ati saturat sa cautati crack-uri sau sa dati cautare pe google dupa serialz. Voi ce folositi? Daca preferati sa dati bani pentru solutii care le cunoasteti deja, care sint ele? Have fun.

