In perioada 18-20 mai 2007 a avut loc la Brasov prima conferinta romaneasca de Open Source. O initiativa a grupului ROSI , conferita si-a propus si a reusit sa fie o prima intilnire a oamenilor care cred in solutiile Open Source. Am avut si eu o prezentare despre Resurse Open Source in Computer Forensic. Imi pare rau ca au fost alocate numai 30 de minute pentru prezentare ceea ce nu mi-a permis sa intru in detalii tehnice cum as fii vrut.

Ce mi-a placut cel mai mult:

-Invitatii, organizarea (Agora si in special Gabriela Bartic). Speaker-i romani si straini.
-Prezentari care au fost pline de patos.

-Discutii (panel-uri) despre ideea de open source.
-Prezentarea lui Bogdan Manolea despre legislatie in domeniul de open Source.
-Proiectul Yart (concurentul Asterix-ului).

Ce mi-as dori:

– Conferinta sa ajunga la nivelul de participare a LinuxTag-ului german . Atunci sigur ar fii multi mai multi participanti si automat biletul mai ieftin.

– Mai mult timp pentru prezentari pentru ca evenimentul acesta se adreseaza in marea majoritate oamenilor tehnici care de obicei sint doritori de cit mai multe detalii.
– Un eventual survey printre participanti si pe baza interesului aratat de acestia pentru diversele prezentari sa se aloce timpul si viitoarea locatie.
Prezentare mea de la Eliberatica poate fii downloadata de aici.

Dar cred ca cel mai important pentru mine a fost ca am intilnit romani care cred in ideea de Open Source.

